maandag 2 november 2009

Tjeerds Basegroep




Ik zit op de base groep,
dat is een soort van centrum
voor je gedrag als je raar op straat doet enz.
Er zijn verschillende base groepen,
je hebt een base groep waar je kunt slapen,
en je hebt een base groep waar je overdag bent na school
dat is een soort van na schoolseopvang
ik slaap er zelf niet, ik zelf ga naar de na schoolseopvang.
Er zijn verschillende dingen te doen zoals...:
Je kunt naar een zolder daar kun je hutten bouwen want je hebt er kussens en je kunt stoeien.
Je kunt ook naar een plein waar je kunt stelten en je kunt ook skelteren want er zijn 2 skelters
en je kunt ook naar de groep zelf waar je eet aan tafel daar kun je spelletjes doen enz.
Je hebt ook een eigen computertijd;je kan 1 keer per week een half uurtje,
op maandag , dinsdag of op woensdag,
ik heb maandag mijn tijd een half uurtje,
maar ik ben het meest op zolder of buiten.
je moet er ook boodschappen doen met een kind, je kunt niet altijd met z'tweeën,
als je zelf op de groep met degene niet goed gedraagt dan moet je een paar keer met de leiding boodschappen doen.
en je moet ook koken dat moet je wel altijd met de leiding doen, ik vind koken wel leuk.
En je hebt ook verschillende groepen je hebt :
groep 1 van 6 t/m 9 jaar
groep 2 van 9 t/m 11 jaar
groep 3 van 12 t/m 16 jaar.
Ik zit zelf op groep 3 maar ik hoor in groep 2 maar dan moest ik te lang wachten
want ik zou sneller naar de base groep dus zeiden ze ga dan maar naar groep 3,
ik vind de Blder wel leuk als je maar geen gesprekjes moet en boodschappen hoeft te doen,
voor de rest vind ik het wel leuk daar.
En als je jarig bent mag je ook leuke dingen doen die je zelf mag kiezen zoals :
Je kan lasergamen en je kunt bowlen en je kunt ook naar de Mc Donalds,
dat zijn de dingen die je kunt kiezen je kan wel meer zoals zwemmen enz.daarom is het ook wel leuk.
Nou dat is zo een beetje de Bolder :)

Tjeerd Klompstra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten