dinsdag 10 november 2009

Plantsoenloop

Tirza rent!




Zaterdag 7 november was het zover!
De Plantsoenloop werd weer gehouden! Veel Nassauscholieren deden mee met de 2 km scholierenloop. Maar ook de 1 km en de 4 km werd veel gelopen.
Ik liep de 2 km en stond vooraan bij de start.
Grobi, de witte ijsbeer van FC Groningen gaf het startschot.
De groep schoot vooruit (ik dus ook). Ik liep zo wat vooraan en had alle ruimte.
Het ging heel goed. En ik kwam veel bekenden tegen langs de lijn.
Maar toen, nog voor de bocht naar de finish, nam ik een eindsprint.
Waardoor ik nog twee kinderen inhaalde.
Toen ik de eindstreep over was, werd omgeroepen dat het eerste meisje binnen was.
Ik kreeg een gele sticker opgeplakt met een grote 1 erop. Ik moest in een speciaal vak staan en kreeg een flesje drinken.
Wat later, nadat de jongens omgeroepen waren, moest ik het podium op en kreeg ik een hele grote beker voor het eerste meisje van de 2 km scholierenloop!!
Na de uitreiking kreeg ik nog veel complimenten en toen ging ik naar huis.
Ik heb veel lol gehad en ik denk veel andere lopers ook.

Tirza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten