vrijdag 24 april 2009

Met een gedicht in de krant




we hebben het op school over de dood van Martin Bril gehad.
we kwamen op het idee om allemaal
gedichten te maken
voor de familie Bril,met de zin uit een gedicht van
Martin Bril:Je mist meer dan je meemaakt.
Zelf heb ik een kussensloop met dat gedicht er op.
Meester had mijn gedicht,omdat hij mijn gedicht erg mooi vond,
naar de volkskrant gestuurd.(Martin Bril had ook veel voor de volkskrant gedaan)
De volgende dag stond ik in de krant.Hartstikke leuk dus!!
Dit gedicht van mij stond in de krant:
Missen

Wat heb ik meegemaakt?
Ik weet niets zeker
Alleen vage herinneringen
In een flits zie ik jou en
je woorden op papier
Dit heb ik meegemaakt
Of moet ik het nog meemaken,
komt het nog?
Veel meemaken,
Meer missen
Zo mis ik jou en
je woorden op papier

Tirza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten