woensdag 1 april 2009

Bouwe in Noorwegen







Van: info@nassauschool.nl [mailto:info@nassauschool.nl] Namens Gert de LangeVerzonden: dinsdag 31 maart 2009 19:42Aan: GerardCC: info@nassauschool.nlOnderwerp: [info] bericht van bouwe

hoi meester arjen en de rest van de klas

hier eerste bericht uit noorwegen wij zitten in een heel mooi hotel
en deze middag is de spelersbus van het zweedse voetbalelftal hier
aan gekomen om de spelers denk ik een beetje op te frissen.
omdat ik iets voor het blog moet maken heeft mijn moeder gevraagd of ze allemaal
hun handtekening wilden geven dat wilden ze wel, want ik heb zelf alle handtekeningen al
inclusief de handtekeningen van fredrik stenman en andreas granqvist van fc groningen het is echt vet cool . er zijn ook spelers van ajax en zlatan van intermilaan.
ik kan het denk ik ook wel regelen dat ik alle handtekeningen voor in de klas krijg dus kunnen
jullie mischien vandaag een gedicht maken over voetbal of iets anders en dat per mail naar ons
toesturen want in het hotel kan je printen.en dan kunnen ze daar de handtekeningen op zetten.
ze zijn echt vet aardig!!!
maar het moet wel woensdag in onze mailbox zijn want want ze gaan donderdag heel vroeg in
de ochtend weer weg.
ik stuur morgen wel meer voor het blog,maar dit moest even snel want ze blijven niet zo lang.

groetjes bouwe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten