donderdag 25 maart 2010

Bikker Jelien in groep 8


Twee keer kwam de bikker Jelien
in groep 8. Een bikker is een
beeldend kunstenaar in de klas.
We hebben geleerd om animatie-
filmpjes te maken.
Er is met veel enthousiasme gewerkt.
Een paar reacties:

Floris:'Het was leuk maar het leek makkelijker dan het was.'
Bouwe:'Het was erg leuk maar de voorstelling van ons ging niet zo goed.'
Shaquille:'Ik vond het heel erg grappig en ze was creatief...'
meester:'Ik vond dat ze heel duidelijk was en ze wist de creativiteit goed over te brengen op de kinderen.'
Tirza:'Ik vond het heel leuk om te zien dat er allemaal verschillende manieren zijn om een animatie filmpje te maken.'
Jelmar:'Ik vond het heel leuk om allemaal papieren dingen zoals poppetjes, dieren, en andere dingen voor de camera te bewegen.'
Marchien:'Ik heb veel geleerd en ik vond het leuk om de uitvoering te laten zien.'


Iedereen vond het erg leuk om de bikker in de klas te hebben en we zijn bijna allemaal wel tevreden met onze werkstukken.

Tirza & Jelmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten