maandag 28 september 2009

KNVB brief!


Ik kwam terug van een vriendin.
En mijn moeder stond in de deuropening met een KNVB brief.
Ik dacht natuurlijk YES!! Ik maakte de brief zo snel mogelijk open.
En ik las:

Beste Tessa,
Je mag een selectie wedstrijd spelen voor meisjes onder de 13 jaar regio Groningen/Veendam. Het was op een woensdag. Van de 31 meisjes die ook al geselecteerd waren bleven er 19 over. Want je moest gescout worden tijdens die wedstrijd. Maar er vielen dus ook kinderen af ( 12 kinderen). En ze zeiden: Je krijgt het dan Vrijdag via een brief te horen.

Dus toen kwam ik uit school.
En mijn vader en moeder zaten op het balkon.
En ik vroeg meteen heb ik een brief?
En ik ging dus zo snel mogelijk naar boven.
Om te kijken of ik een brief had?
Er lag een brief op tafel.
Met een hele dikke envelop.
En daar stond dus in of ik door was.
ik was super blij!!!
Ik moet nu 7 oktober trainen met het KNVB team!
tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten